Odpowiedzi

2010-03-19T07:35:38+01:00
W czasie przeszłym
Np. JA byłam nauczycielką
I was teacher
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T07:38:13+01:00
Were-do czasu przeszłego, do 2 osoby l.poj(you), oraz do 1-3 l.mnogiej(you, they, we)
was-do czasu przeszłego, do 1i 3 osoby l. poj(he, she, it)
had- to` to forma przeszła od `have to` czyli musieć itp.. np. I had to make washing- Ja musiałam zrobić pranie
  • when
  • Początkujący
2010-03-19T07:42:49+01:00
Were , was i had używamy w czasie przeszłym.
Was używamy gdy mówimy o: I, he, she, it.
Were używamy gdy mówimy o: You, they, we.
Had to have czyli mieć tyle że w czasie przeszłym.

Np.
I was at school.
You were on holiday.