Odpowiedzi

2010-03-19T09:10:53+01:00
360 : 24 = 15 czyli tyle ziemia obraca sie w ciagu godziny a wiec :
1godzina = 15stopni
6godzin = 90stopni
12godzin = 180stopni
8 4 8
2010-03-19T09:12:07+01:00
1 stopien to 4 minuty
60 minut-15 stopni
6 godzin (360 minut) 90 stopni
12 godzin(720 minut) 180 stopni
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T09:13:34+01:00
12 h - 180 stopni
6 h - 90 stopni
1 h - 15 stopni
6 4 6