Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T10:33:37+01:00
1.rekreacyjne
2.energetyczne
3.retencyjne
4.przeciwpowodziowe
3 3 3
2010-03-19T10:33:44+01:00
Funkcje jezior antropogenicznych:
retencyjna, czyli przeciwpowodziowa
energetyczna
rekreacyjna
dostarczanie wody pitnej
4 4 4
2010-03-19T10:34:25+01:00
Jeziora antropogeniczne to te stworzone przez czlowieka.
- przestrzen zyciowa dla organizmow wodnych
-stanowi obszar rekreacyjny
-dostepne zrodlo wody dla przemyslu
-zrodlo zywnosci
4 4 4