Zapisz odpowiednie nierówności:
a)Liczba x jest większa od -2,5
b)Liczba a jest mniejsza od 11
c)Liczba x jest ujemna
d)Liczba x jest mniejsza lub równa 5
e)Liczba y jest nieujemna
f)Liczba b jest nie mniejsza niż 8
g)Liczba c jest nie większa niż 11
Uwaga. Liczba jest nie mniejsza od 8 gdy jest większa od 8 lub równa 8.


Jak rozumiecie to to mi to zróbcie proszę bo ja tego nie rozumiem ;D

3

Odpowiedzi

2009-10-27T16:00:00+01:00
A) x > -2,5
b) a < 11
c) x < 0
d) x <* 5 * znak mniejszości z kreską pod spodem
e) y > 0
f) b >* 8 * znak większości z kreską pod spodem
g) c < 11 * znak mniejszości z kreską pod spodem



1 5 1
2009-10-27T16:00:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:01:11+01:00
A) x > -2,5
b) a < 11
c) chyba x < 0
d) x ≤ 5
e) chyba x ≥ 0
f) b ≥ 8
g) c ≤ 11

:)
1 5 1