Odpowiedzi

2010-03-19T12:24:38+01:00
1. Honor
2. Odwaga
3. Sprawiedliwość
4. Miłość
5. Koleżeństwo
6. Przyjaźń

O takie chodzi?? ;>
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T12:26:37+01:00
1. Szanowanie innych!
2. Pomoc dla starszych!
3. Systematyczna praca!
4. Brak nienawiście i złości dla innych!
5. Sprawiedliwość dla wszystkich!
6. Sprwiedliwa miłość i koleżeństwo!
2 5 2
2010-03-19T12:29:22+01:00
1. Będę postępował według serca.
2. Będę dotrzymywał słowa.
3. Będę pomagał innym
4. Będę starał się bardziej pomagać rodzicom
5. Będę więcej rozsądny
1 5 1