Odpowiedzi

2010-03-19T14:47:44+01:00
Mój biznesplan to jest załozenie gazety-miesiecznika pt: SAMO-CHÓDBedzie ona miała na celu oczywiscie opisywanie aut aukcje ogłosznia. Na okładce beda auta. Opisywane tam beda wszystkie nowosi oraz jakimi autami jezdza gwiazdy. ;p . Gazeta bedzie luksusowa, gdzyz bedzie miała sliskie kartki co jest plusem . Do kazdego wydania dodajemy dodatek zapakowany w plastiku przeswitujacym np. kokpit lecz porzadny. ;))


LICZE NA NAJ. ;)) POZDRAWIAM/
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:50:36+01:00
Dzieki dotacji 40 tys i wkladzie wlasnym 20 tys zlotych, zainwestowalbym to w firme. Prowadzac ja krok, po kroku ulepszałbym ją w nowe biurka, środowiska pracy. Zatrudniłbym kilku pracowników do pomocy w tworzeniu przedsiębiorstwa. Po roku pracy, fundusz powinien zwiększyć się o kilkadziesiąt tysięcy złotych co pozwoliłobym na kontynuowanie realizacji swojego planu. Dzięki wkładzie pieniędzy, one procentowaly by się każdego roku. Część wpłaciłbym do banku, a za drugą część opłacilłbym wszystkie rachunki dotyczące budowania firmy. Najpierw byłaby ona nie wielka, taka aby pomnażać w niej pieniądze. Dochody które bym zebrał oczywiście przeznaczylbym na dalsza realizacje.
1 5 1