Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T12:58:25+01:00
Gdybym byla chlopakiem to:
-grałą bym w nogę.
-miała tatułaż.
-słuchałą rege.
-miałabym fajna diewczu\ynę.
-bylabym bardzo romantyczna.
-oszczedziłą.
-nie cpała
-uprawiala duzo sportów.
-grałą w Cs
-miasto z kolegami.
-szli na podwórko.
-balety.
-pracowaa bym.
-tanczyla hip hop
-nie pomagała bym mamie.
-ogladałą mecze.
-chodila do szkoly.
-zabiertala bym swoja dziewczyne do kina.
-uzywala wody kolanskiej
-glila się (wasy, broda)


kurde nie wiem juz nic więcej ;DD mam madieje ze pomogłąm ;**********
2010-03-19T12:58:38+01:00
- grałabym w piłkę nożną
- interesowałabym się samochodami
- oglądałabym mecze piłki nożnej, koszykówki czy piłki ręcznej w telewizji
2010-03-19T13:01:47+01:00
-biegała bym za piłką
-miała bym motor
-jezdziła bym szybko
-wymieniała bym telefon co 2 dni
-robiła bym rózne zwariowane rzeczy
-miała bym dziewczyne ;p;p;p
-tanczyła bym hip hop
hehe ;))