Oblicz:
a)długość przekątnej kwadratu o boku 6 pierwiastków z 2 cm,
b)wysokość trójkąta równobocznego o boku 32cm,
c)długość boku kwadratu o przekątnej 12cm,
d)pole trójkąta równobocznego o boku 10cm.
Odpowiedź proszę na teraz. Daje naj. Dzięki .! :D
na teraz plis

2

Odpowiedzi

2010-03-19T13:10:12+01:00
A) d= a√2= 6√2*√2= 12 cm
b) h= a√3/2 = 32√3/2= 16√3
c) d=12 cm
d=a√2= 12
a=6√2
d) P= a²√3/4= 100√3/4= 25√3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T13:13:16+01:00
A)
a=6√2cm
d=a√2
d=6√2*√2=6*2=12 cm
b)
a=32 cm
h=a√3/2
h=32√3/2
h=16√3
c)
d=12cm
a√2=d
a=d/√2 /*√2/√2
a=d√2/2
a=12√2/2
a=6√2
d)
a=10cm
P=a² √3/4
P=100√3/4
P=25√3