Do biegu przystąpiło 6 zawodników o numerach od 1-6 za wynik biegu uważamy kolejność przybycia zawodników na mete
a) ile moze być wyników biegu
b)ile moze byc wyników biegu przy założeniu ze 1 miejsce zajmie zawodnik z numerem 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T13:09:54+01:00
A)
6! = 1*2*3*4*5*6 = 720
b)
5 ! = 1*2*3 *4*5 = 120
4 4 4
2010-03-19T13:23:32+01:00
A)(6x6x6)x6=1296
b)6x6=36


3 2 3