Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T13:23:55+01:00
Uważam, iż świat, w którym się urodziłam i żyję jest pozytywny. Ludzie są mili i uprzejmi. Jest dużo nowoczesnych maszyn typu telefon komórkowy i wiele innych ciekawych urządzeń. Uważam iż jest jeden minus tego świata. A o tuż to że ludzie kradną, mordują i zapijają. I jeszcze palą i piją ;)
4 4 4
2010-03-19T14:26:49+01:00
Według mnie świat w którym żyje i wzrastam jest zepsuty. Ludzie nie mają na nic czasu , ciągle żyją w biegu . Nie mają czasu dla siebie a szczególnie dla swoich najbliższych . Dlatego potem powstaje wiele problemów z tego powodu. Świat to nie wyścig szczurów a w dzisiejszych czasach tak zachowują się ludzie.
2 3 2