Odpowiedzi

2009-10-27T16:07:05+01:00
New York
Szerokość geograficzna 40°29'40"N - 45°0'42"N
Długość geograficzna 71°47'25"W - 79°45'54"W

Szerokość geograficzna 34° 03' N
Długość geograficzna 118° 14' W
8 4 8
2009-10-27T16:07:16+01:00
Nowy Jork:
40 stopni 42 minuty szerokości geograficznej północnej
70 stopni długości geograficznej zachodniej

Los Angeles:
34 stopnie 3 sekundy szerokości geograficznej północnej
118 stopni 14 minut długości geograficznej zachodniej
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:23:39+01:00
New york: 41 S, 74 W
Los angeles: 34 S, 109 W
3 2 3