Uzupełnij:

a) 0,48 to ....jedności, .... części dziesiętne i .... części setnych
b) 5,06 to ....jedności, .... części dziesiętne i .... części setnych
c) 0,72 to ....jedności, .... części dziesiętne i .... części setnych
d) 3,68 to ....jedności, .... części dziesiętne i .... części setnych

Proszę jak najszybciej kto pierwszy ten lepszy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:22:56+01:00
A) 0 4 8
b) 5 0 6
c) 0 7 2
d) 3 6 8
22 4 22
2010-03-19T14:23:02+01:00

a) 0,48 to 0 jedności, 4 części dziesiętne i 8 części setnych
b) 5,06 to 5 jedności, 0 części dziesiętne i 6 części setnych
c) 0,72 to 0 jedności, 7 części dziesiętne i 2 części setnych
d) 3,68 to 3 jedności, 6 części dziesiętne i 8 części setnych
23 4 23
2010-03-19T14:23:25+01:00
A) jednosci 0, dziesietnych 4, setnych 8
b) jednosci 5, dziesietnych 0, setnych 6
c) jednosci 0, dziesietnych 7, setnych 2
d) jednosci 3, dziesietnych 6, setnych 8
10 3 10