Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:26:51+01:00
Jestem wesola jak slonce na Niebie,
Czy to smutek, czy to płacz ja pociesze każdego tak czy siak,
Nikt tak nie potrafi, i to tylko ja, pocieszać nawet cały świat,
Jestem pełna werwy dziewczyną ładną,
Która bez przerwy pociesza ludzi magią, humorem,


Dziewczyna, imieniem (imie) potrafi pocieszyć każdego człowieka, na pozór nieśmiała, ale gdy wkońcu się otworzy to nie grozi z nią smutek, nuda. Same dobre chwile przy niej się trafią, bo jest radosna, cudowna.
Ptaki ładniej latają, gdy przejdzie trawą, wiatr cieplejszy wieje gdy dmuchnie na niego. Cudownie pocieszy, i uśmiechnie się czasem. Bo taka jest (imie) i tak juz pozostanie.
2 4 2
2010-03-19T14:28:02+01:00
Każdy ma swoje wady, swoje zalety,
niezależnie od mężczyzny czy kobiety
moją największą zaletą jest wesołość
uśmiech od razu zmienia całość
osóbki czy osobowości
i odmładza kości
1 5 1