Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:37:12+01:00
1) rośliny te trzeba obracać ponieważ występuje tu zjawisko fototropizmu, czyli ruchu roślin w kierunku światła

2) mogą długo przebywać pod wodą ponieważ mają duże płuca
1 5 1
2010-03-19T14:41:47+01:00
1.
Jeżeli nie odwracano by rośliny, wówczas wysokie stężenie auksyn po stronie ocienionej spowodowało by nieodwracalne krzywizny rośliny. Natomiast jeżeli rośliny będą odwracane to stężenie auksyny będzie równomierne i roślina będzie rosła "prosto".
2010-03-19T14:55:21+01:00
1) należy je odwracać, bo roślina zawsze kieruje swoje liście w stronę światła i jeśli jej nie będziemy odwracać to się nam wykrzywi na stałe.
2) ponieważ mają przystosowane do tego płuca.
4 3 4