Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:50:25+01:00
4 śliwki - 20 dag
1 śliwka 20:4 = 5
jedna śliwka - 5dag

jedna pomarańcza - 6*5=30

Jedna pomarańcza waży 30 dag.
4 4 4
2010-03-19T14:51:56+01:00
20g=4śliwki
10g=2 śliwki
30g=6 śliwek
6śliwek=1 pomarańcza\

Już.
Dasz najlepszą?
1 4 1
2010-03-19T14:52:02+01:00
20g to cztery śliwki. To jedna ma 20:4=5g
pomarańcza to 6 śliwek, czyli 6*5=30g.
Odp.pomarańcza waży 30g
2 3 2