Odpowiedzi

2010-03-19T14:56:47+01:00
Ponieważ przeciwstawia się wszystkiemu- rodzinie i innym ludziom, którzy jej nie chcą. Ponadto jest silniejsza niż śmierć.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T14:58:32+01:00
Ta miłość przeszła do histori ponieważ dwoje kochanków nie może bez siebie żyć. Są zmuszeni ukrywać swoje uczucia ponieważ ich rodziny się nienawidzą. Jednak są gotowi zrobić dla siebie wszystkoi w rezultacie Romeo i Julia umierają.
2 5 2