1. Oblicz , używając kalkulatora :
a) 15% liczby 90 =
b) 24% liczby 40 =
c) 33% liczby 15656 =
d) 45% liczby 320 =

2. Oblicz , używając kalkulatora :
a) 48% liczby 240 =
b) 27% liczby 440 =
c) 81% liczby 240 =
d) 18% liczby 120 =
e) 33% liczby 330 =
f) 73% liczby 820 =
g) 187% liczby 410 =
h) 143% liczby 120 =
i) 314% liczby 350 =

3. Znajdź liczbę , której :
a) 10% jest równe 13 =
b) 5% jest równe 21 =
c) 15% jest równe 90 =
d) 24% jest równe 768 =
e) 35% jest równe 168 =
f) 42% jest równe 50,4 =

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:00:41+01:00
1.
a) 15% liczby 90 = 13,5
b) 24% liczby 40 = 9,6
c) 33% liczby 15656 = 5166,48
d) 45% liczby 320 = 144

2.
a) 48% liczby 240 = 115,2
b) 27% liczby 440 = 118,8
c) 81% liczby 240 = 194,4
d) 18% liczby 120 = 21,6
e) 33% liczby 330 = 108,9
f) 73% liczby 820 = 598,6
g) 187% liczby 410 = 766,7
h) 143% liczby 120 = 171,6
i) 314% liczby 350 = 1099

3.
a) 10% jest równe 13 = 130
b) 5% jest równe 21 = 420
c) 15% jest równe 90 = 600
d) 24% jest równe 768 = 3200
e) 35% jest równe 168 = 480
f) 42% jest równe 50,4 = 120
3 3 3
2010-03-19T15:10:26+01:00
Zad 1.
a) 13,5
b) 9,6
c) 5166,48
d) 144

Zad 2.
a) 115,2
b) 118,8
c) 194,4
d) 21,6
e) 108,9
f) 598,6
g) 766,7
h) 1 171,6
i) 1099

Zad 3.
a) 1 130
b) 420
c) 600
d) 3200
e) 480
f) 120
...
:):):):)
3 3 3
2010-03-19T15:15:43+01:00
Ad1.
a).13,5 b).9,6 c).5166,48 d).144
ad.2
a. 115,2
b. 118,8
c. 194,4
d. 21,6
e. 108,9
f. 596,6
g. 766,7
h. 171,6
i. 1099
ad.3
a. 130
b. 105
c. 1350
d. 18432
e. 5880
f. 2116,8