Dokończ zdania.
a)Nowotwór złośliwy rozwija się..............................................i może..............................................
b)Zespół Downa to przykład choroby wrodzonej, czyli takiej.........................................................................................
c)Najprostszym sposobem uniknięcia dolegliwości związanych z alergią jest.......................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:03:47+01:00
A)Nowotwór złośliwy rozwija się w całym organizmie człowieka i może doprowadzić do śmierci. (człowiek rodzi się z rakiem)
b)Zespół Downa to przykład choroby wrodzonej, czyli takiej, którą nabywamy od rodziców lub tzw choroba genetyczna.
c)Najprostszym sposobem uniknięcia dolegliwości związanych z alergią jest pójście do lekarza i zażywanie odpowiednich leków alergicznych.
30 3 30
2010-03-19T15:07:32+01:00
A)Nowotwór złośliwy rozwija się szybko i może w krótkim czasie doprowadzić do śmierci chorego.
b)Zespół Downa to przykład choroby wrodzonej, czyli takiej którą ma sie od urodzeia i nie da sie wyleczyć .
c)Najprostszym sposobem uniknięcia dolegliwości związanych z alergią jest ograniczanie kontaktów z czynnikami uczulającymi.
28 4 28