Odpowiedzi

2010-03-19T15:05:48+01:00
Wszystkie cytaty są z "Romea i Julii" :

"Jak cudowna jest miłość skoro cień miłości
tyle bogactwa niesie i tyle radości"

"Zwykle troska sen z oczu spędza ludziom starym,
tam gdzie ona zamieszka śpieszą się zegary...
Lecz miłość układa do snu ciało świeże
tam gdzie rządzi i myśli we władanie bierze."

"Czy nie lepiej żartować niż jęczeć z miłości"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:09:33+01:00
"Jak cudowna jest miłość skoro cień miłości
tyle bogactwa niesie i tyle radości" - Romeo i Julia


"Jedną moją miłość jaką dotąd znałam tam weszła ,gdzie nienawiść zasiałam.
Za późno i za wcześnie znany i nieznany- nienawiść kochanki wrogu mój kochanku" - Romeo I Julia

Słowami świadczyć miłość – to nie miłość. - Antygona