Odpowiedzi

2010-03-19T15:10:43+01:00
Siedemset dziewięćdziesiąt sześć
czterysta pięćdziesiąt dziewięć
dziewięćset sześćdziesiąt trzy
sześćset szesnaście
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:10:58+01:00
Siedemset dziewiećdziesiąt sześć - 796
czterysta pięćdziesiąt dziewięć - 459
dziewięćstet sześćdziesiąt trzy - 963
sześćset szesnaście - 616
2010-03-19T15:11:25+01:00
796 - siedemset dziewięćdziesiąt sześć
459 - czterysta pięćdziesiąt dziewięć
963 - dziewięćset sześćdziesiąt trzy
616 - sześćset szesnaście