Odpowiedzi

2010-03-19T15:12:20+01:00
Kocham Cię lubieżnie, drapieżnie,
jak biegacz własną bieżnię,
i jak w Ciechocinku, mężnie i prężnie.
Kocham Cię jak śliwki w sadzie,
jak słoń w porcelanowym składzie,
jak Krzysio Jadzię,
z nosem w marmoladzie.
Kocham Cię u mnie, w trumnie,
tak dumnie i bezrozumnie, całkiem.
Kocham Cię w domu, po kryjomu,
tylko nie powiedz nic nikomu!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:13:57+01:00
Miłość to rzecz niesamowita
co dzień rano uściskiem nas wita
przez to czujesz się jak ptak
Masz we włosach wilgotny wiatr
całą duszą i ciałem oddychasz
tym zapachem, tą czułoscią się napychasz
Bo miłość zdarza sie raz
daje ci ten jedyny obraz
2010-03-19T15:17:14+01:00
Pokochałam oczy Twe
I chcę patrzeć tylko w nie.
Zobaczyłam usta Twe
Pokochałam także je.
Choć spojrzenia chwilę trwały
Podobałeś mi się cały.
Wszystko Twoje miłe jest,
Każde słowo, każdy gest.
Za ten wiersz nie gniewaj się,
Bo naprawdę kocham Cię!

http://www.klamerka.pl/52-1-milosne.html