Odpowiedzi

2010-03-19T15:18:59+01:00
Jakie ważne wydarzenie kościelne miało miejsce za panowania Bolesława Chrobrego?

- 1000 r Zjazd w Gnieźnie wtedy właśnie Polska otrzymała metropolię kościelną z arcybiskupstwem w Gnieżnie i powołano trzy biskupstwa : w Krakowie, Wrocławiu, Kołobrzegu


2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:20:13+01:00
Pytania:
1. Dlaczego Bolesław Chrobry wygnał z Polski swoich braci i swoją żonę Odę? Jakie to miało skutki?
2. Ile miał żon?
3. Czy to że gdy był młody i wyjechał na jakiś czas do niemiec miało wpływ na zjazd Gnieźnienski w 1000 roku?
nie wiem czy o to chodzi xD
3 3 3