Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T15:14:05+01:00
1. Umiejętność wyrażania opinii, krytyki, potrzeb, życzeń, poczucia winy,
2. umiejętność odmawiania w sposób nieuległy i nieraniący innych,
3. umiejętność przyjmowania krytyki, ocen i pochwał,
4. autentyczność,
5. elastyczność zachowania,
6. świadomość siebie (wad, zalet, opinii),
7. wrażliwość na innych ludzi,
8. stanowczość.
2010-03-19T15:14:20+01:00
-nikt nie zarzuci Ci nigdy że jesteś niesprawiedliwy
- wszyscy będą sie liczyc z twoim zdaniem, bo beda wiedziec ze jest ono obiektywne
- wszyscy cie lubia lecz nikt nie wchodzi ci na głowę