Odpowiedzi

2010-03-19T15:18:50+01:00
Czuło żal, smutek, osamotnienie oraz niechęć do życia. Zawsze chodziło z opuszczoną głową. Pragnął być taki sam jak wszyscy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:19:55+01:00
Czuło strach ,że było nieakceptowane ,poniewierane i wyśmiewane przez inne zwierzęta na podwórku
3 4 3
2010-03-19T15:20:21+01:00
Brzydkie kaczątko czuło smutek. Było mu źle gdy każdy go odtrącał. Czuł się samotny. Myślał że jest zły. Cierpiał z tego powodu.
1 5 1