Odpowiedzi

2009-10-27T16:58:54+01:00
Przybycie Krzysztofa Kolumba-1492r.
Wystąpienie Marcina Lutra-1517r.
Unia w Lublinie -1569r
Hołd Pruski-1525r.
śmierć ostatniego z dynastii jagiellonów to nie wiem .
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:34:24+01:00
|
_ Odkrycie Ameryki przez K.Kolumba-12 X 1492r
|
_ Wystąpienie Marcina Lutra - 1517 r
|
_ Hołd Pruski - 1525r.
|
_ Unia Polsko-Litewska w Lublinie - 1569r.
|
_ Śmierć ostatniego z dynastii Jagielonów - 1572r.



35 4 35