Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:22:56+01:00
D;
t = 5s
W = 200 J

Sz;
P = ?

P = W/t
P = 200 J / 5 s
P = 40 W

odp ; moc zarowki wynosi 40 watów .
3 4 3
2010-03-19T15:25:38+01:00
Dane:
t=5s
W=200J
Szukane:
P=?
Rozwiązanie:
P=W:t(to powinno być w ułamku)
P=200:5(to też powinno być w ułamku)
P=40 W
Odp. Żarówka ma moc 40 W.
Czekam na punkty!
2 5 2
2010-03-19T15:28:57+01:00
P=W/t
W=200J
t=5s
P=200J/5s
p=40W(wat)
Niestety nie jestem pewna:(:))