Organizm, który
a) składa jaja to ...................
b) rodzi młode to .................
c) jest owodniowcem to .........
d) należy do łożyskowców to ......
e) jest torbaczem to ................
f) karmi młode mlekiem ............
g) opiekuje się potomstwem to ..........

POMOCY .!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T15:26:31+01:00
Organizm, który:
a) składa jaja to jest jajorodny np. kaczka;
b) rodzi młode to jest żyworodny np. antylopa gnu;
c) jest owodniowcem to wykształca wody płodowe np. jaszczurka zwinka;
d) należy do łożyskowców to wykształca łożysko np. człowiek;
e) jest torbaczem to posiada torbę na brzuchu np. kangur, koala;
f) karmi młode mlekiem ssak np. niedźwiedź brunatny;
g) opiekuje się potomstwem to nie wiem;
Pozdrawiam!
32 4 32
2010-03-19T15:28:19+01:00
Organizm, który
a) składa jaja to ...................bocian
b) rodzi młode to .................niedźwiedź
c) jest owodniowcem to .........jaszczurka
d) należy do łożyskowców to ......człowiek
e) jest torbaczem to ................kangur
f) karmi młode mlekiem ............człowiek
g) opiekuje się potomstwem to ..........krokodyl
10 2 10