Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:40:15+01:00
Moi koledy kiedyś zaśpiewali "Jozin z Bazin" czy jakoś tak wszyscy mieli niezły ubaw
2 3 2
2010-03-19T16:00:10+01:00
Ja mam tylko taki swój kawał

przychodzi baba do lekarza i muwi :
panie tamte tabletki tylko pogorszyły moje oczy zamiast pomuc.
to niech pani weźmie te!
może już pani zapomnieć o okularach.
tak dobrze to działa?
tak ale na pamięć
2 3 2