Przyjmujac ze temperatura wzrasta o 3(stopnie)Cna kazde 100 m. glebokosci oblicz jaka temperatura panuja w kopalniach, w ktorych pozyskuje sie surowce na glebokosci:
a)500m,
b)700m,
c)1100,.
Przyjmij ze na powierzchni Ziemi temperatura wynosi+10(stopni)C

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:40:44+01:00
A) 5stopni
b) 11stopni
c) 23stopnie
2010-03-19T15:41:20+01:00
2010-03-19T15:42:32+01:00
A) 500/100*3=15----------------15+10=25C
b) 700/100*3=21----------------21+10=31C
C) 1100/100*3=33---------------33+10=43C