Codziennie dojeżdam do pracy i wracam z niej tranwajem. Zamiast kasowac bilety jednorazowe z których każdy kosztuje 1,60zł kupiłem bitet mieśięczny za 58zł. Ile pieniędzy zaoszczedziłem przyjmując ze w ciągu miesiąca są 22 dni robocze

3

Odpowiedzi

2010-03-19T15:42:57+01:00
Codziennie dojeżdam do pracy i wracam z niej tranwajem. Zamiast kasowac bilety jednorazowe z których każdy kosztuje 1,60zł kupiłem bitet mieśięczny za 58zł. Ile pieniędzy zaoszczedziłem przyjmując ze w ciągu miesiąca są 22 dni robocze

1,60*22*2=35,20*2=70,4 zł
70,4-58=12,40 zł
Zaoszczędzono 12,40zł
2010-03-19T15:44:55+01:00
Jezali w miesiacu jest 22 dni roboczych to trzeba kupic 44 bilety jednorazowe, zatem:
44 * 1,6 = 70,4
70,4-58 = 12.4
odp. zaoszczdzil 12,4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:46:33+01:00
Jedzisz do pracy 2 razy dziennie czyli
1,60*2=3,20
22 dni robocze
3,20*22=70,40
70,40-58,00=12,40
odp.:Zaoszdzędziłeś 12,40