Odpowiedzi

2010-03-19T15:46:22+01:00
Tło historyczne to czasy przed bitwą pod grunwaldem i w trrakcie niej
postacie historyczne to
- królowa jadwiga
- zawisza czarny
- król władysław
jest powieścia historyczną ponieważ zawiera fakty historyczne i są w niej osoby historyczne które naprawde istniałay
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:53:54+01:00
Moim zdaniem książka pt."Krzyżacy" jest ciekawa np.kiedy porwano Danusię i zniknął Jurand,
zachwycająca kiedy odbito Danusię i była Bitwa pod Grunwaldem,
wzruszająca kiedy zmarła Danusia i skaleczono Juranda,rozbawiająca,gdy Zbyszko pojechał z Jagienką do kościoła,ale także gdy ją czytałam byłam zniecierpliwiona gdy porwano Juana,a on się nie odnajdywał .W tej książce było dużo miast historycznych,zamki historyczne itp. Była także Bitwa pod Grunwaldem czyli bardzo ważne wydarzenie historyczne :)
Było dużo słów używanych których na co dzień nie znamy .
Bohaterowie historyczni:
Jagienka,Kuno,Maćko z Bogdańca,Anna Danuta,Zawisza czarny,Zbyszko z Bogdańca,Jurand ze Spychowa,Danusia,Król Władysław,Królowa Jadwiga,Krzyżacy.a także wiele Polaków :)


Ps.Mam nadzieje że ci pomogłam ze sprawdzianu dostałam 5 wiec trochę o krzyżakach wiem :P
1 5 1