Odpowiedzi

2010-03-19T15:44:38+01:00
Mama ma 34lata a jej synowie 8 i 6 lat.
Za ile lat mama będzie miała tyle lat ile obaj synowie razem.?

x-ilośc lat
34+x=8+x+6+x
x=34-14
x=20
spr.mama 54 lata
synowie:
28 i 26 razem 54
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:54:22+01:00
34+x=8+x+6+x
x=34-14
x=20
mama;34+20=54
synowie;20+8=28
20+6=26
28+26=54
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T16:13:16+01:00
34+x=8+x+6+x
x=34-14
x=20
mama;34+20=54
synowie;20+8=28
20+6=26
28+26=54

pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
2 3 2