1)3x+2+4x+6x, dla x= 2
6x-2y+5x+4y, dla x=2,y=-2
6x-8-2x-3-4x+2+y,dla x=0,y=jeddna druga
3k-2m+9k-m-4k-m-m,dla m=1,k=1
2)
a)-5+t-6-7t+8t+2+2t dla t=-3,2
b)-7x+6y+3x-2y+x-3y dla x=- dwie trzecie i y=cztery siudme
BARDZO PROSZE POMUSZCIE MI!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T15:56:44+01:00
1.)3x+2+4x+6x, dla x= 2
3x+2+4x+6x=13x+2=13*2+2=26+2=28

6x-2y+5x+4y, dla x=2,y=-2
6x-2y+5x+4y=11x+2y=11*2+2*(-2)=22-4=18

6x-8-2x-3-4x+2+y,dla x=0,y=jeddna druga
6x-8-2x-3-4x+2+y=-9+y=-9+1/2=-8 i 1/2

3k-2m+9k-m-4k-m-m,dla m=1,k=1
3k-2m+9k-m-4k-m-m=8k-5m=8*1-5*1=8-5=3

2.
a)-5+t-6-7t+8t+2+2t dla t=-3,2
-5+t-6-7t+8t+2+2t =4t-9=4*(-3,2)-9=-12,8-9=-21,8

b)-7x+6y+3x-2y+x-3y dla x=- dwie trzecie i y=cztery siudme
-7x+6y+3x-2y+x-3y=5x-y=5*(-2/3)-4/7=-10/3-4/7=-82/21=-3 i6/7
1 5 1
2010-03-19T16:00:46+01:00
1) 3x+2+4x+6x = 13x + 2 = 13 ∧ 2 + 2 = 26 + 2 = 28

6x-2y+5x+4y = 11x + 2y = 11 ∧ 2 + 2 ∧ -2 = 22 + -4 = 18

6x-8-2x-3-4x+2+y = -9 + y = -9 + ½ = -8½

3k-2m+9k-m-4k-m-m = 8k - 5m = 8 ∧ 1 + -5 ∧ 1 = 8 + -5 = 3

2)
a)-5+t-6-7t+8t+2+2t = -9 + 4t = -9 + 4 ∧ -3,2 = -9 + -12,8 = -21,8

b)-7x+6y+3x-2y+x-3y = -3x + y = -3 ∧ -2/3 + 4/7 = 2 + 4/7 = 2/4/7
1 5 1