Odpowiedzi

2010-03-19T16:03:07+01:00
Q=dgv /g

Q/g=dv /v

Q/g/v=d





Q=dgv /g

Q/g=dv /d

Q/g/d=v

1 1 1
2010-03-19T16:06:58+01:00
A) Q = dgV /:dg
V=Q/dg

Q = dgV /:gV
d=Q/gV

Q = dgV /:dV
g=Q/dV


b) F=nv/xS /*xS
FxS=nv /:n
v=FxS/n

F=nv/xS /*xS
FxS=nV/:V
n=FxS/V

F=nv/xS /*xS
FxS=nV /:Fx
S=nV/Fx

F=nv/xS
FxS=nV/:FS
x=nV/FS











1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:22:09+01:00
A) Q=dgV
d=?
Q=dgV /:gV dzielimy obustronnie przez gV
Q/gV=d d równa się Q dzielone przez gV

g=?
Q=dgV /:dV
Q/dV = g

V=?
Q=dgV /:dg
Q/dg = V


b)F= -nv/xS

n=?
F=-nv/xs /* xS
FxS=-nv /: -v
-FxS/v =n

v=?
F=-nv/xS /* xS
FxS=-nv /: -n
-FxS/n=v

x=?
F=-nv/xS /* xS
FxS=nv /:FS
x= -nv/FS

S=?
F=-nv/xS /*xS
FxS =-nv /: Fx
S= -nv/Fx
2 3 2