Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:02:45+01:00
A)4a-32=-4(a-8)
b)3,6x-1,2-0,6=6(0,6-0,2-0,1)
c)5x²-10-25=5(x²-2x-5)
d)-4,5xy-0,5+1,5xy=0,5(-9xy-1+3)
2 4 2
2010-03-19T16:05:14+01:00
4a-32=4(a-8)
3,6x-1,2-0,6=3,6x-1,8=1,8(2x-1)
5x²-10-25=5x^2-35=5(x²-7)
-4,5xy-0,5+1,5xy= -3xy-0,5=0,5(6xy-1)
3 5 3
2010-03-19T16:07:20+01:00
A)4a-32==4(a-8)
b)3,6x-1,2-0,6=0,6(6x-2-1)
c)5x²-10-25=5(x²-2-5)
d)-4,5xy-0,5+1,5xy= 0,5(-9xy-1+3xy)=0,5(-6xy-1)
pozdrawiam:)
2 5 2