ZAPISYWANIE WYRAŻEŃ ALGEBRAICZNYCH


a) Zapisz liczbę trzycyfrową, której cyfrą setek jest X, cyfrą dziesiątek Y, a cyfrą jedności Z.
b) Zapisz liczbę dwucyfrową, której cyfrą dziesiątek jest X, a cyfra jedności jest o 2 większa.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:08:51+01:00
1) 100x + 10y + z
2) 10x + x + 2
2010-03-19T16:10:17+01:00
  • mk96
  • Początkujący
2010-03-19T16:13:45+01:00
A)100*x+10*y+1*z
b)10*x+1*(x*2)