Odpowiedzi

2010-03-19T16:09:53+01:00
V= a*b*c
a więc zamieniamy wszystko na cm
V= 120 cm* 200 cm * 1.25 cm =30000 cm3
Odp. płyta ma objętośc 30000 cm3
1 5 1
2010-03-19T16:10:44+01:00
A - długość = 2 m
b - szerokość = 1,2 m
c - grubość = 12,5 mm = 0,0125 m
V - objętość = abc = 2 razy 1,2 razy 0,0125 = 0,03 m³
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:12:10+01:00
V= Pp*h
Pp=1,2*2
Pp = 2,4
12,5 mm
1 metr = 1000 milimetrów
V=2400*12,5=30000
V=30000mm^3
V=30m^3
1 2 1