Odpowiedzi

2009-10-27T16:20:22+01:00
Przypadek

Coś co nas spotkało w danym dniu np: przypadkiem spotkałaś kolegę

Przeznaczenie

Coś co jest nam pisane i nas spotka lub musiało nas to spotkać. Np przenaczeniem może być kobieta z którą kiedyś weźmiemy ślub
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:28:51+01:00
Przypadek to zdarzenie który zdarzyło się przypadkiem.Bez żadnej tzw. zapowiedzi.Przeznaczenie jest to zdarzenie które coś znaczy.Przeznaczone może być dla siebie dwoje ludzi.