Mam 3 zadania
1. Na podstawie tematu <Bóg jest stwórcą świata> spróbuj wyjaśnić jak wiara zmienia twoje patrzenia na świat, któremu początek dał żywy Bóg
2. Napisz o czym według Ciebie trzeba pamiętać aby poprawnie odczytywać biblijne opowiadania o stworzeniu świata i ludzi.
3. Ułóż krzyżowkę do hasła TAJEMNICA. Skorzystaj z Pisma Św. Starego Testamentu z księgi rodzaju

Pliss pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:27:30+01:00
1.Bóg jako stwórca objawia się człowiekowi w 3 osobach, Bóg ojciec, duch swiety i syn Bozy. Kazda z tych trzech odmian Boga poprawia mój stosunek patrzenia na świat. Wydaje się,że na każdym kroku czeka jakiś chaczyk, jednakże w temacie tym dobrze zawarte były zdania dotyczące dobrego świata, lecz nic nie jest idealne. Każdy człowiek ma swoje wady oraz zalety, lecz można to zmieniać poprzez chodzenie do kościola. Mój wizerunek zmienil sie odrazu po przeczytaniu tego tematu, poniewaz nie dostrzegalem piekna jakie Bog pozostawil po sobie, i wciaz poprawia...

2.Należy pamiętać o Wierze w Boga... Każde słowo w Biblii o tym mówi. Trzeba pamiętać, że nie każdy człowiek jest ideałem i to dzięki Bogu potrafiamy się zmieniać i pomagać ludziom. Podczas wyczytywania słów biblijnych trzeba pamiętać również ,że Bóg jest jeden...

TAJEMNICA
Co było najpierw? pusTka
Kto począł Jezusa? Maryja
Imię które zbawiło świat? Jezus
Autor wielu listów? pawEł
Inne wcielenie imienia Jezusa? Mojżesz
Do N nie mam.
Dużo słów religijnych pochodzi z? Ewangelii
Jezus...? Chrystus
Zdrajca Jezusa? judAsz


Licze na naj :)
7 4 7
2010-03-19T16:44:10+01:00
1. Dzięki wierze , morzemy lepiej obserwować dzieło naszego Pana.To dzieło to cały otaczający nas świat. Dzięki niej możemy zrozumieć życie i to co jest po nim. Wiara to Bóg a Bóg to wszystkie zwierzęta, roścliny, rzeczy które nas otaczają. Bóg to świat o on pozwolił nam w nim zamieszkać.
2.Pierwszą żeczą jaką mysimy zrobić aby poprawnie odczytywać Pismo Święte, jest uwierzenie w Boga. Musimy tez pamiętać ze to Pan jest naszym stworzycielem. Ze to On jest naszym Ojcem. I żę on nas Kocha
3.
1 |T| estement
2 |A|rka
3 RA|J|
4 |E|wa
5 ABRACHA |M|
6 PIERWOROD|N|Y
7 KA| I |N
8 | C |ZŁOWIEK
9 | A |BEL
1. Stary.....-ksiega rodzaju.
2. Zbódował ją Noe przed wielkim potopem
3.Tam przed wygnaniem mieszkali pierwsi ludzie
4 Pierwsza Kobieta na ziemi
5.pierwszy z hebrajskich patriarchów
6.Grzech ...... - rozi sie z nim każde dziecko
7. Dokonał pierwszej zbrodni. Zamordował brata
8.Istota w raju. Nalerzeli do niej Adam i Ewa
9.Ofiara pierwszej zbrobni

Powodzenia ;))) ... Ta krzyżówkę masz z tejgo starego testamentu i księgi rodzaju tak jak miało być . .
5 4 5