Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:21:54+01:00
1/5x+1/3x+3/5x+3+1=x / *15
3x+5x+9x+45+15=15x
17x-15x = -60
2x = -60/ :2
x= -30
2010-03-19T16:29:22+01:00
1/5x+1/3x+3/5x+3+1=x/*15
15*1/5x+15*1/3x+15*3/5x+15*3+15+1=15*x
3x+5x+9x+45+15=15x
3x+5x+9x-15x=-45-15
-2x=-60/:(-2)
x=-6-/-2
x=30
2010-03-19T16:33:15+01:00
1/5x+1/3x+3/5x+3+1=x / *15
15*1/5x+15*1/3x+15*3/5x+15*3+15*1=15*x
3x+5x+9x+45+15=15x
3x+5x+9x-15x=-45-15
17x-15x=-60/2
x=-30

odpis czy dobrze ?????? xD
pozdro
heh