Odpowiedzi

2009-10-27T16:16:28+01:00
2009-10-27T16:17:17+01:00
Wiesz co wydaje mi sie że wąż nie ma nóg.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:19:56+01:00
Dorosła żyrafa osiąga wysokość 6 m i wagę do 1200 kg. myślę że możemy spokojnie założyć że szyja ma jakieś 3 m gdyż mniej więcej tak to się rysuje.

Węże bardziej zróżnicowane od żyraf jeśli chodzi o podgatunki ( od kilkunastu centymetrów do kilku metrów ) podług biologii nie posiadają nóg ( co najwyżej można zaobserwować skrajnie zanikające odrosty u jaszczurek zbliżonych do węży, zwanych o ile się nie mylę padalcami )

zatem : skoro długość szyi statystycznej żyrafy wynosi 3 m, zaś długość nóg statystycznego węża wynosi jakby nie było 0 m .... odpowiedź zdaje nasuwać się sama
czyli o 100 %

3 4 3