Na ciało o ciężarze Q=500N działa
pionowo do góry siła F=2000N jaką pracę wykona ta siła do chwili gdy ciało przemieści się na wysokość h=12m. Odpowiedz jakim ruchem poruszało się ciało oraz oblicz jaką część pracy stanowi ΔEp a jaka ΔEk.

Proszę o rozwiązanie:):):)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:50:41+01:00
F(g) = 500 N
F(2) = 2000 N
s= 12m
F(w) = F(1) - F(g) = 1500 N

W = F*s
W = 18000 N = 18 kN

Opd. Do chwili osiągnięcia 12 m wysokości ciało wykona pracę 18kN.

daaasz naj . ?
3 5 3
2010-03-19T17:00:33+01:00