Samochód jedzie ze stałą prędkością 80km/h. Jaką odległość pokona ten samochód w ciągu:
a) 2 godzin
b) 0,5 godziny
c) 3,5 godziny
d) 4,25 godziny
e) T godzin
f) X godzin
g) 60 minut
h) 1 minuty
i) y minut


Motocyklista jedzie ze stałą prędkością 60km/h. Zapisz, ile czasu zajmie mu pokonanie:
a) 60 km
b) 120 km
c) 30 km
d) X km
e) Y km
f) Y m

3

Odpowiedzi

2010-03-19T16:40:07+01:00
2h-180 km
0,5h-40 km
3,5h-280km
4.25h-340km
t h- t km.
x h- x km
60 min - 80 km
1min- 1.33 km
y minut- y km


60km-1h
120km-2h
y km- y h
x km- x h
y m- 1000y h
2010-03-19T16:43:38+01:00
A)160 km
b)40 km
c)280 km
d)340 km
e)80t km
f)80x km
g)80 km
h)1,(3) km
i)1,(3)y km

a)1h
b)2h
c)30min
d)x:60 h
e)y:60h
f)y:60000 h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:46:16+01:00
1
a) 2 godzin - 160km
b) 0,5 godziny - 40km
c) 3,5 godziny - 280km
d) 4,25 godziny - 340km
e) T godzin - T*80km/h
f) X godzin - X*80km/h
g) 60 minut - 80km
h) 1 minuty - ok. 1,3km
i) y minut - y*1¹/₃km

2
a) 60 km -1h
b) 120 km - 2h
c) 30 km - 0,5h
d) X km - X/60km/h
e) Y km - Y/60km/h
f) Y m - (Y/60km/h):1000