Odpowiedzi

2010-03-19T16:44:35+01:00
Widziałam wczoraj piękny dom
co miał 2 okna i 5 stron.
Na każdej stronie siedział kot
Co swoimi pazurkami rujnował płot.
Płot był z drewna jak to bywa
i miał kolor złoty jak ryba.
Przypominał mi ptaka
co, miał ogon dziobaka.
Byłam już zmęczona jego oglądaniem,
wróciłam więc do domu i zjadłam ranne śniadanie.
2 5 2
2010-03-19T16:45:02+01:00
Cudowny dzień, nikt popsuć mi go nie chce,
Każdy już wie, że dziś świetnie czuję się,
Ładna pogoda i ptaszki śpiewają, promienie słońca ciepła mi dają,
Humor mój gorący wręcz jest, bo zaliczyłem dobrze test,
Rodzinka również dokazuje , gdyż nigdy tak do pracy się nie gotuję :)


Liczę na naj, mysle ze oto chodzilo.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:46:26+01:00
Szkołę lubić się da,
trzeba tylko wiedzieć jak.
Należy być miłym,
pomagać w każdej chwili.
Nauczycielce życia nie zatruwać,
i w rolę porządnego ucznia się wczuwać.
2 4 2