Zad.1.Które zdanie jest prawdziwe?

a)Iloczyn dwóch liczb przeciwnych jest liczbą dodatnią.
b)Suma dwóch liczb o przeciwnych znakach jest równa 0.
c)Różnica dwóch liczb ujemnych może być dodatnią.
d)Iloraz dwóch liczb ujemnych jest liczbą ujemną.

zad.2.Jaką liczbę należy wpisać w kropeczki ?.

(-3,12)-...=2,1

zad.3.Która z podanych liczb jest równa kwadratowi liczby -1 i jedna trzecia ?
a)Jeden i jedna dziewiąta
b)- Jeden i jedna dziewiąta
c)Dwa i jedna dziewiąta
d)Jeden i siedem dziewiątych

zad.4.Renia przez cały tydzień notowała każdego dnia o tej samej porze temperaturę powietrza. Jaka jest średnia arytmetyczna tych temperatur ?.
-Pn minus 3 stopnie
-Wt minus 2 stopnie
-Sr 0 stopni
-Czw jeden stopnień
-Pt trzy stopnie
-So minus pięć stopni
-Nd minus osiem stopni
zad.5.
ziemia ma powierzchnię około 510 mln km2. Lądy zajmują około 30% powierzchni Ziemi, a pustynie zajmują około 12% powierzchni lądów.Jaką powierzchnię zajmują pustynie??

PROSZĘ DO WSZYSTKICH ZADAŃ OBLICZENIA!!!

DAM NAJ*** (DLA NAJSZYBSZYCH I NAJLEPSZYCH);*;P;*;*;*

(nie , ze jestem leniwa , ale ja naprawdę nie umiem );*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:52:01+01:00
Zad.1
C
zad.2
(-3,12)-...=2,1
(-3,12) - (-5,22) =2,1
zad.3
D bo (-1⅓)²=16/9=1 i 7/9
zad.4
-3+(-2)+0+1+3+(-5)+(-8)/7=
-3-2+0+1+3-5-8/7=-14/7=-2
zad.5
510 - 100%
5,10 - 1%
12%=5,10*12=61,20 mln km²
8 5 8
2010-03-19T17:27:59+01:00
Zad. 1
odpowiedź: C

zad. 2
odpowiedź: (-3.12) - (-5.12) = (-3.12) + 5.22 = 2.1

zad.3
odpowiedź: (-1jedna trzecia)²= (-4 trzecie)*(- 4 trzecie)= 16 dziewiątych = 1 siedem dziewiątych (D)
zad. 4
odpowiedź: (-3)+(-2)+0+1+3+(-5)+(-8) = -14
-14: 7= -2
*to mnożenie
² to potęga(do kwadratu)

a 5 nie jestem pewna więc nie podaje
3 5 3