Odpowiedzi

2010-03-19T16:45:00+01:00
Najbardziej skuteczną ochroną przed powodzią są wały przeciw powodziowe
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T16:45:51+01:00
Moim zdaniem wiele jast sposobów ale najpopularniejszy wydaje mi sie:
niebudować budowli na terenie podmokłych jak i zarazem zalewających.
Moim zdaniem mimo że jest takie niebezbieczeństwo coraz więcej budowli powstaje właśnie na takich terenach

licze na naj
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T16:52:28+01:00
1. Nie budowanie budowli na terenach zalewnych,
2.Planowanie ochrony technicznej - dotyczy to na przykład budowy zbiorników retencyjnych,
3.Należy stosować na swoim terenienp. (zbiorniki, obwałowania, poldery, system ostrzeżeń i reagowania itp.)
4.Masa budynku powinna być na tyle duża by dom nie został uniesiony przez wodę,
5.Wejście do budynku powinno być powyżej spodziewanego poziomu wody,
12 4 12