Uzupełnij przeczeniem NIE podane nażej zdanie. weź w nawias te, w których można napisać NIE z imiesłowem przymiotnikowym oddzielnie.

to kolejna ... przeczytana przeze mnie ksiązka

szajka złodziei pozostala... wykryta

w lecie przydaly sie nam ...spotykane przygody

byl to znajowmy ...spotykany przeze mnie zbyt często

ten obraz współczesnego malarza wywarl na mnie... zaterte wrazenie

na leśnej dróżce widnialy ...zatarte przez deszcz sledy zwierząt

na biurku dyrektora lezaly... podpisane dyplomy i swiadectwa

te umowy sa jeszcze ... podpisane .

chodzi o wpisanie NIE razem lub osobno. pomóżcie plisss :* odwdziecze sie. jak by co to zad.1 str. 163 z podrecznika JEZYK POLSKI barbary klimczak... do kl I gim.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T16:57:58+01:00
To koleina nie przeczytana przezemnie ksiażka
szaika złodzieji pozostała nie odkryta
(w lecie spotkały nas niespotykane przygody)
byl to znajowmy nie spotykany przeze mnie zbyt często
(ten obraz współczesnego malarza wywarl na mnie nie zaterte wrazenie)
na leśnej dróżce widnialy nie zatarte przez deszcz sledy zwierząt
na biurku dyrektora lezaly nie podpisane dyplomy i swiadectwa
(te umowy sa jeszcze nie podpisane )
mam nadziej ze sie przydałem napewno dostaniesz 5 powodzenia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:02:25+01:00
To kolejna nie przeczytana przeze mnie książka

szajka złodziei pozostała nie wykryta

w lecie przydały się nam niespotykane przygody

był to znajomy niespotykany przeze mnie zbyt często

ten obraz współczesnego malarza wywarł na mnie niezatarte wrażenie

na leśnej dróżce widniały niezatarte przez deszcz ślady zwierząt

na biurku dyrektora leżały nie podpisane dyplomy i świadectwa

te umowy są jeszcze nie podpisane .
3 5 3