Odpowiedzi

2010-03-19T17:02:27+01:00
integracja z innymi ludźmi
poznawanie nowych miejsc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:10:45+01:00
* jest to okazja do odwiedzenia wielu ciekawych miejsc
* można odwiedzić muzeum w ramach dodatkowej lekcji historii
* okazja do bliższego zapoznania uczniów, nawiązania nowych znajomości
* przez jeden dzień można odpocząć od nauki
* można iść na spektakl do teatru lub na film do kina
* uczniowie mogą zdobyć dodatkową wiedzę, zobaczyć na żywo przedmioty do tej pory oglądane tylko w książkach
* dobra zabawa