Elektryzowanie ciał przez tarcie polega na:
a) przepływie jonów ujemnych z jednego ciała na drugie,
b) przepływie elektronów z jednego ciała na drugie,
c) wytwarzaniu wskutek pocierania ładunków dodatnich i ujemnych,
d) jednoczesnym przepływie ładunków dodatnich z jednego ciała do drugiego i przepływie ładunków ujemnych z drugiego ciała do pierwszego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:02:42+01:00
2010-03-19T17:04:01+01:00