Mam opisać moją koleżankę po angielsku ( wygląd zewnętrzny)
Tutaj macie jese opis jak wygląda
Ona ma :
głowę okrągłą
włosy proste do ramion ciemne
oczy duże brązowe
jest średniej budowy , nie wysoka
ładna
szczupła
To ma być ładnie w zdaniach ujęte np. Ona jest ładna.
ładna-plumb
Tylko że po angielsku
Z góry dzięx

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T17:16:57+01:00
My Friend
My friend's name is .... (w miejsce kropek imię Twojej przyjaciółki)
She has got round face. She has got dark, long straight hair. She has got big brown eyes. She is medium build. She is short. She is very pretty.
Nie napisałam, że jest szczupła, gdyż wcześniej pisałaś, że jest średniej budowy-to napisałam. Zamiast częstego she is napisz imię Twojej koleżanki :)
4 2 4
2010-03-19T18:07:15+01:00
Moja najlepsza przyjaciółka jest bardzo Fajna.
Ma okrągłą głowę i piękne ciemne proste włosy do ramion.
Jej oczy są duże i brązowe.
Bardzo podoba mi się jej figura, ponieważ jest ładna, szczupła
i niewysoka.

My best friend is very Cool.
It has a round head and a beautiful dark straight hair to her shoulders.
Her eyes are large and brown.
I love her figure, because it is pretty slim
and mild.

jesli sie podoba to tłumaczenie jest ok powodzenia
11 4 11